Cégünk 2019-ben sikeresen pályázott egy GINOP pályázatra, melynek keretében kis és középvállalkozások számára elérhető riporting megoldást fejlesztett ki.
Pályázó neve: Query Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: Query Consulting Kft termék és szolgáltatás piacosításának támogatása
A projekt megvalósításának kezdete: 2019.12.01.
A projekt fizikai befejezési határideje: 2021.06.30.
Támogatás összege: 3.000.000,- Ft
Támogatás mértéke: 40%
Szerződés száma: GINOP-3.1.2-8-2-4-16-2018-00084
Költség elem | Teljes költség | Támogatási százalék | Támogatási összeg |
IKT termékek és szolgáltatások ágazati specifikációja, testreszabása, továbbfejlesztése, tesztelése | 1 200 000 | 40 | 480 000 |
Kötelezően előírt nyilvánosság, tájékoztatás biztosítása | 37 500 | 40 | 15 000 |
Külpiaci megjelenést lehetővé tévő online fejlesztés - meglévő és új honlap fejlesztése | 500 000 | 40 | 200 000 |
Külpiaci megjelenést lehetővé tévő online fejlesztés - domain név regisztráció és hozzá tartozó webtárhely | 100 000 | 40 | 40 000 |
Nemzetközi szakkiállításokon, konferenciákon, egyéb rendezvényeken való részvétel | 112 500 | 40 | 45 000 |
Piaci információk beszerzése - Piackutatás, szakértői és tanulmánykészítési szolgáltatás | 1 500 000 | 40 | 600 000 |
Piacra jutás támogatása | 1 875 000 | 40 | 750 000 |
Szoftver és IT szolgáltatás lokalizáció | 750 000 | 40 | 300 000 |
Tanácsadás igénybevétele | 1 125 000 | 40 | 450 000 |
Új IKT termék verziók és szolgáltatások kapcsán fejlesztői és tesztkörnyezet kialakítása, fejlesztői és felhasználói kézikönyvek elkészítése | 300 000 | 40 | 120 000 |
Összesen: | 7 500 000 | 3 000 000 |
A fejlesztés célja a cég leggyakrabban használt általános riport és dashboard fejlesztési keretrendszerének továbbfejlesztése, melynek eredményeképp az eladható termékké válik, valamint a termék piacosítása, azaz webes megjelenésének megvalósítása, továbbá marketingeszközökkel a piaccal való megismertetése.
A pályázat valamennyi tevékenysége ezen célok megvalósítását szolgálta:
I. Eredeti keretrendszer termékké alakítása:
-termékké alakításhoz szükséges (kisebb) továbbfejlesztés meghatározása, specifikációja
-a fejlesztés elvégzése, tesztelése
-szoftver lokalizáció, magyar, német és angol nyelvű verzió elkészítése
-a fejlesztéshez szükséges fejlesztői és tesztkörnyezet kialakítása,
-fejlesztői és felhasználói kézikönyvek elkészítése
II. A piacon való megjelenés
-Új honlap fejlesztése, mely bemutatja
-a termék szükségességét, hasznosságát,
-a termék képességeit,
-a termék felhasználhatóságát,
-végül lehetőséget biztosít a termék megvásárlására.
-Saját termékoldal létrehozása domain regisztráció, valamint nemzetközi elérhetőség szempontjából optimális helyen található webtárterület foglalása.
-Grafikai tervezési, formatervezési költségek melyek a honlap, valamint a termék grafikus interface egységes arculati megjelenítését biztosítják majd.
Végül a piacon való megjelenéshez tartozó tevékenységcsoport az elérendő piac meghatározásával kapcsolatos tanácsadás, illetve annak eléréséhez kapcsolódó marketing és kommunikációs szolgáltatások, illetve ezzel kapcsolatos tanácsadási tevékenységek:
-Piaci információk beszerzése - Piackutatás, szakértői és tanulmánykészítési szolgáltatás -Piacra jutás támogatása: -marketing- és külpiacra jutási stratégia kidolgozása -social media és egyéb marketing eszközök, média megjelenések megtervezése, tanácsadás, illetve megvalósítása